برلیان چابهار

نام مدیر: هادی ترابی زیارتگاهی

دسته بندی: شرکت بازرگانی

وب سایت:

آدرس تلگرام:

آدرس: تهران-هفت تیر-کریمخان زند، شماره 114، واحد 7

تلفن ثابت: 02188327122

تعداد بازدید:6724

اشتراک گذاری در تلگرام

اشتراک گذاری در واتس اپ




توضیحات:خواننده محترم ایران خدمت مجدداً تاکید می شود ایران خدمت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد. لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمائید.

برلیان چابهار که پیشینه آن به پنج دهه گذشته در سال 1347 باز می گردد یکی از برجسته ترین و معتبرترین شرکت های بازاریابی، توزیع، حمل و ترخیص و خدمات وسایل و لوازم خانگی در ایران است که در سال 1380 به ثبت رسیده است. برلیان چابهار نماینده انحصاری رسمی مارک های ریوالد، کرکماز و اکوپیور در ایران است. و بغیر از آن برلیان چابهار رویکردهای تجاری را برای مشتریان براساس نیازها و سلایق آن ها پیشنهاد می نماید. از زمان تأسیس آن از 50 سال پیش ، برلیان چابهار در تلاش است تا محصولات با کیفیت بالا را توسعه داده و فرهنگ جدیدی را ایجاد کند. برلیان چابهار در تلاش است تا کارکردهای نوگرایانه پیشرفته و خارق العاده را که قبلا دیده نشده بود ، برای زندگی با طراوت ، ظرافت و راحتی بیشتری ارایه نماید. برلیان چابهار با ارایه محصولات ضروری برای ایجاد زندگی بهتر با شعار انتخاب کیفیت ، رضایت مشتری را قول می دهد. در این سال ها، برای دستیابی بیشتر به رضایت مشتری، برلیان چابهار نقش خود را از یک شرکت تجاری به گروهی از شرکت های بازاریابی ، فروش ، خدمات ، لجستیک و تبلیغات تغییر داده است. به دلیل این تغییرات، سطح انتظارات مشتری بهبود یافته است به گونه ای که بسیاری از سازمان های استاندارد فعالیت های برلیان چابهار را به عنوان معیاری برای ارزیابی سایر شرکت ها در نظر گرفته اند.

آدرس برلیان چابهار- تلفن برلیان چابهار- آدرس تلگرام برلیان چابهار- اینستاگرام برلیان چابهار- تلفن همراه برلیان چابهار- آدرس جدید برلیان چابهار- تلفن جدید برلیان چابهار

شرکت بازرگانی خوب در تهران - شرکت بازرگانی خوب در محدوده تهران- بهترین شرکت بازرگانی تهران- شرکت بازرگانی عالی در تهران- عالیترین شرکت بازرگانی در تهران

هر گونه کپی برداری از ایران خدمت قانوناً مجاز نمی باشد و علاوه بر پیگیرد قانونی، ما شرعاً راضی نمی باشیم.

نظرات:

عباسعلی میگه(13-07-1399):

سوال در رابطه با تعمیرات قابلمه کولکماز

حسن تيموري میگه(26-09-1401):

ازخدمات اين مركزاستفاده كرده وراضي بودم

دیدگاه خود را وارد کنید.

به سایت ایران خدمت خوش آمدید


ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد، لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمائید .


آیا قبلاً از خدمات

برلیان چابهار

استفاده نموده اید؟

ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله و خدمات ارائه شده ندارد.

بامعالعه راهنمای امن راحتر خدمات را بیابید.