کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران

نام مدیر: دکتر کهن

دسته بندی: دکتر پزشکی فیزیکی و توانبخشی

وب سایت:

آدرس اینستاگرام:

آدرس تلگرام:

آدرس: تهران-ستارخان-ستارخان-

تلفن همراه: 09199127817

تلفن ثابت: 02146291746

تعداد بازدید:5664

اشتراک گذاری در تلگرام

اشتراک گذاری در واتس اپ


موقعیت جغرافیایی



توضیحات:خواننده محترم ایران خدمت مجدداً تاکید می شود ایران خدمت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد. لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمائید.

به طور معمول وقتی با درد گردن، پشت و شانه خود به پزشک مراجعه می‌کنید، پزشک متخصص نیاز دارد تا اسکن پاهای شما را مشاهده کند. دلیل این امر بسیار ساده است. پاهای شما در حکم فوندانسیون  بدن شما هستند و هرگونه مشکل در کف پاها می‌تواند بر تمامی بدن شما تاثیر بگذارد.

بسیاری از افراد دچاربیماری  پروناسیون پا می باشند  و در این حالت قوس‌های پاها فرو می‌رود و این بیماری ممکن است منجر به درد در زانوها، باسن، پهلوها، پشت پایین، شانه‌ها و گردن شود. تخمین زده می‌شود که بیش از ۷۵ درصد جمعیت دارای میزانی از پروناسیون پا هستند و از اسکن کف پا، بسیاری  از این بیماران باید از ارتوزها استفاده کنند

به طور کلی، ارتوزها دستگاه‌هایی هستند که برای حمایت از پاها و بهبود کارایی آنها طراحی شده‌اند. آنها می‌توانند به کاهش درد و عدم راحتی در پاها کمک کنند، همچنین قرار دادن آنها می‌تواند بهبودی در وضعیت نگهداری و تعادل بدنی شما را ایجاد کند. بعد از اسکن کف پا و  حل مشکلات پا با کمک ارتوزها،  کاهش درد و ناراحتی در سایر نقاط را بهبود ببخشیم.

در طول اسکن پا، پزشک شما از تجهیزات ویژه برای ارزیابی ساختار و عملکرد پاها استفاده می کند.

اسکن کف پا در واقع  تصویربرداری سیستماتیک کف پا است. اسکن کف پا برای تشخیص بیماری‌های کف پا و ساخت  کفش های طبی مطابق عکس های اسکن کف پا به کار می‌رود.

به طور کلی، اسکن کف پا به دو دسته تقسیم می‌شود:

۱.اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف پا که در اصطلاح انگلیسی به آن  (Plantar Pressure Measurement Scan) گفته می شود، در اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف، فشارهایی که کف پا روی زمین و یا کفش تحمل می‌کند ، به صورت دقیق اندازه گیری می‌شود. در اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف  مشخص می شود  کدام قسمت از کف پا  نیاز به پشتیبانی بیشتری دارد.

۲. اسکن پا از طریق اسکن سه بعدی کف پا که در اصطلاح انگلیسی به آن (3D Foot Scan)گفته می شود، در اسکن کف پا  اسکن سه بعدی کف پا از طریق تصاویر سه بعدی از کف پا با استفاده از دوربین‌های خاص دستگاه  اسکن سه بعدی کف پ گرفته می‌شود. در اسکن کف پا  اسکن سه بعدی کف پا  به دکتر اجازه می‌دهد تا شکل دقیق کف پا و تغییرات در طول زمان را به صورت دقیقی بررسی کند  و در نتیجه،روش بسیار مناسبی برای ساخت  کفش های طبی مطابق عکس های اسکن کف پا.می باشد.

همچنین، بسته به تشخیص پزشک در نوع بیماری، برخی از روش‌های دیگر اسکن کف پا شامل اسکن تحلیل توزیع فشار کف پا (Plantar Pressure Distribution Analysis Scan) و اسکن امپدانس الکتریکی کف پا (Foot Impedance Scan) وجود دارند.

مقایسه اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف   و اسکن پا از طریق اسکن سه بعدی کف پا:

اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف   و اسکن پا از طریق اسکن سه بعدی کف پا دو نوع اسکن مختلف هستند که  برای ارزیابی  و عملکرد کف  پا استفاده می‌شوند.

 اسکن پا از طریق اسکن سه بعدی کف پا دستگاهی است که تصویر دیجیتالی کف پا را در سه بعد تهیه می‌ نماید. این اسکن برای ارزیابی شکل، اندازه وبکارگیری آن در جهت سفارش  ارتوز سفارشی یا و تشخیص بیماری و مشکلات پا بسیار مفید  است.

از سوی دیگر اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف یک تست است که در حالت ایستاد، راه رفتن یا دویدن، که توزیع فشار را زیر پا اندازه‌گیری می‌کند تولید می گردد. اطلاعات اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف برای شناسایی نواحی با فشار بالا یا توزیع وزن نامتعادل که منجر به  درد پا یا مشکلات دیگری را ایجاد کند، استفاده می‌شود.

هر دو اسکن  اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف   و اسکن پا از طریق اسکن سه بعدی کف پا می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را به دکتر مربوطه  در تشخیص و درمان مشکلات پا ارائه نماید. لذا با توجه به مشکل بیمار، یک اسکن بیشتر مناسب تر باشد. 

بهتر است هر دو اسکن  اسکن کف پا از طریق سنجش فشار کف   و اسکن پا از طریق اسکن سه بعدی کف پا  توسط  تکنیکال ارتوپد که حتماً عضو نظام پزشکی می باشد و متخصص  اسکن کف پا  انجام شود

یکی از بهترین مراکز اسکن پا به انتخاب کاربران مرکز اسکن کف پای کودک و بزرگسال در غرب تهران- ستارخان، کلینیک تخصصی سلامت پا کهن می باشد. از جمله خدمات کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران، موارد زیر می باشد: خدمات تخصصی کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران👣🦶 🥾 کفش های طبی ارتوپدی کودکان کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران🥾 صندل طبی خارپاشنه ،صافی کف پا کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران👣کفی طبی مخصوص کاهش درد آرتروز زانو  کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران🦶کفی طبی مخصوص صافی کف پا  کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران👣کفی طبی مخصوص پیچش های مکرر پا کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران🦶کفی طبی مخصوص قوس زیاد پا کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران👣کفی طبی مخصوص خارپاشنه کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران🦶 کفی طبی مخصوص کمردرد کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران👣کفی طبی مخصوص اصلاح پنجه به داخل گذاشتن کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران🦶کفی طبی مخصوص درد سرپنجه پا کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران👣کفی طبی مخصوص کفش های باریک زنانه کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران🦶کفی طبی مخصوص زانوپرانتزی و ضربدری کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران👣کفی طبی مخصوص عقب زدگی زانو کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران🦶کفی طبی مخصوص کوتاهی پا  کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران

لازم به ذکر است در کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران که به عنوان یکی از بهترین کلینیک تخصصی سلامت پای کودکان و بزرگسالان به انتخاب کاربران می باشد، اسکن کف پامطابق با آخرین استاندارد ها و با پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال و کامپیوتری روز دنیا انجام می گردد و  کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران دارای اسکن فشار کف پا استاتیک و داینامیک ،تیلت سنج لگن ،سنجش انحرافات ستون فقرات ،اسکن کل اسکلت بدن می باشد که هیچ گونه اشعه و خطری ندارد و اسکن توسط متد فتوگرافی پیشرفته و بدون اشعه خطرناک صورت می پذیرد.

قبل از خرید کفی طبی دقت داشته باشید کفی طبی واقعی همچون عینک طبی باید مختص یک فرد طراحی و ساخته شود ، کفی های موجود در بازار و داروخانه و تجهیزات پزشکی اساسا مناسبب با پای شما ساخته نشده اند لذا طبی نیستند.

جهت طراحی کفی طبی و صندل طبی منحصر به فرد و توسط کامپیوتر در  کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران، می توانید با شماره های  02144234809 02146291746 09199127817 تماس بگیرید

چه مواقعی باید از اسکن کف پا استفاده کرد؟ وقتی که می‌خواهید  کفش طبی خریداری کنید حتماً از کف پا، اسکن کف پا گرفته تا اندازه دقیق پا و نقاط حساس فشار مشخص شود.

آیا اسکن کف پا برای همه مناسب است؟ بله، اسکن کف پا برای همه مناسب است، اما اگر از کفش طبی استفاده می‌کنید، باید حتماً از آن بهره بگیرید و  لازم به ذکر است در کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران که به عنوان یکی از بهترین کلینیک تخصصی سلامت پای کودکان و بزرگسالان به انتخاب کاربران می باشد.

چگونه باید از اسکن کف پا گرفت؟ برای استفاده از اسکن کف پا، باید پا را روی دستگاه قرار داده و دستگاه را روشن کرد تا تصویر کف پا انجام شود و در کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران که به عنوان یکی از بهترین کلینیک تخصصی سلامت پای کودکان و بزرگسالان به انتخاب کاربران می باشد این امر انجام می شود.

آیا  در کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران که به عنوان یکی از بهترین کلینیک تخصصی سلامت پای کودکان و بزرگسالان به انتخاب کاربران می باشد کفش طبی تهیه می گردد؟کفش طبی کفشی است که طراحی اختصاصی برای  پاهای شما می باشد  و از درد و ابتلا به بیماری‌های پایی جلوگیری می کند و در کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران تولید می گردد

برای چه مواردی از کفش طبی استفاده می‌شود؟ کفش طبی برای کسانی که مشکلاتی مانند پای صاف، تورم و یا برخی مشکلات دیگر دارند، مناسب است.

آیا همه انواع کفش‌های طبی در  کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران یکسان هستند؟خیر، هر کفش طبی برای یک مورد خاص توسط کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران طراحی می شودو  باید با توجه به مشکلات پای بیماران، کفش مناسب تولید می گردد.

چه ویژگی‌هایی توسط کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران در کفش طبی در نظر گرفته می شود؟در کفش طبی کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در ستارخان و در غرب تهران، ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی قوی، طراحی مناسب و جنس با کیفیت مورد توجه قرار می گیرد.

اسکن پا در غرب تهران / اسکن پا ستارخان / اسکن پای کودکان در ستارخان / اسکن پای کودکان در تهران / مرکز اسکن کف پا در غرب تهران / اسکن پا در سعادت اباد / اسکن پا در صادقیه / اسکن پا در چیتگر / اسکن پا در شهرک غرب / اسکن پا در پونک / مرکز اسکن کف پا در پونک / مرکز اسکن کف پا در جنت اباد / مرکز اسکن پا در مرزداران / مرکز اسکن پا در گیشا / مرکز اسکن پا در توحید / مرکز اسکن پا در امیراباد / مرکز اسکن پا در بلوار کشاورز / مرکز اسکن پا در میدان ولیعصر / مرکز اسکن پا در شرق تهران / اسکن پا در شمال تهران / اسکن پا در جنوب تهران / اسکن پا در شهریار / اسکن پا در کرج / اسکن کف پا در چیتگر / اسکن کف پا در شهرک گلستان / اسکن کف پا در جردن / اسکن کف پا  در ولنجک / اسکن کف پا در یوسف اباد / اسکن کف پا در فاطمی / اسکن کف پا در نواب / اسکن پای کودکان در / اسکن پای کودکان شمال، غرب ، جنوب ، شرق تهران / کفش طبی کودکان / مرکز ساخت کفی طبی با اسکن پا در تهران / مرکز ساخت کفی طبی در غرب تهران / مرکز ساخت کفی طبی در ستارخان / مرکز ساخت کفی طبی در سعادت اباد / مرکز ساخت کفی در شرق تهران / مرکز ساخت کفی طبی در جنوب تهران

 

مرکز اسکن کف پا در ستارخان-خدمات اسکن کف پا در ستارخان-فروش کفش طبی در ستارخان-انواع کفش طبی در ستارخان-مشاوره در انتخاب کفش طبی در ستارخان-خرید کفش طبی با اسکن کف پا در ستارخان-تخفیف برای خرید کفش طبی در ستارخان-مزایای استفاده از کفش طبی در ستارخان-نحوه ثبت نام برای اسکن کف پا در ستارخان-مراحل ساخت کفش طبی با استفاده از اسکن کف پا در ستارخان

آدرس کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران- تلفن کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران- آدرس تلگرام کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران- اینستاگرام کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران- تلفن همراه کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران- آدرس جدید کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران- تلفن جدید کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران

دکتر پزشکی فیزیکی و توانبخشی خوب در تهران - دکتر پزشکی فیزیکی و توانبخشی خوب در محدوده تهران- بهترین دکتر پزشکی فیزیکی و توانبخشی تهران- دکتر پزشکی فیزیکی و توانبخشی عالی در تهران- عالیترین دکتر پزشکی فیزیکی و توانبخشی در تهران

هر گونه کپی برداری از ایران خدمت قانوناً مجاز نمی باشد و علاوه بر پیگیرد قانونی، ما شرعاً راضی نمی باشیم.

نظرات:

پایدار میگه(12-01-1402):

به نظرم عالیه و کلینیک تخصصی سلامت پا کهن از نظر بنده نامبر وان

عباسی میگه(26-01-1402):

خیلی راضیم کلینیک تخصصی سلامت پا کهن خیلی مشاوره خوبی هم دادند ممنون

سعیدی میگه(16-02-1402):

مرسی کلینیک تخصصی سلامت پا کهن کاملاً مطابق سلیقه ام بود

ثاقب میگه(23-02-1402):

با انصاف بودند کلینیک تخصصی سلامت پا کهن از خدماتشون راضی بودم

ملکی میگه(24-03-1402):

عالیه عالی کلینیک تخصصی سلامت پا کهن بی نظیر

حسینی میگه(27-03-1402):

. کلینیک تخصصی سلامت پا کهن ممنون از راهنمایی

پایدار میگه(30-04-1402):

. کلینیک تخصصی سلامت پا کهن در یه کلام عالی

صالحی میگه(26-05-1402):

عالی بود، خدا برکت بده بهش

کریمان میگه(06-07-1402):

ممنون

حیدری میگه(13-08-1402):

خوبه خوب

سپهری میگه(04-11-1402):

واقعا ممنونم

دیدگاه خود را وارد کنید.

به سایت ایران خدمت خوش آمدید


ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد، لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمائید .


آیا قبلاً از خدمات

کلینیک تخصصی سلامت پا کهن -اسکن کف پا غرب تهران

استفاده نموده اید؟

ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله و خدمات ارائه شده ندارد.

بامعالعه راهنمای امن راحتر خدمات را بیابید.