مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور

نام مدیر: دکتر رضا حسین پور

دسته بندی: کلینیک پوست و مو

آدرس اینستاگرام:

آدرس: اصفهان-بهارستان-بهارستان ولیعصر جنوبی بعد از میدان به سمت پارک کوهستان طبقه فوقانی املاکی استقلال

تلفن همراه: ۰۹۱۳۳۶۲۰۸۱۴

تلفن ثابت: ۰۳۱۳۶۸۲۲۹۱۴

تعداد بازدید:4916

اشتراک گذاری در تلگرام

اشتراک گذاری در واتس اپ


موقعیت جغرافیایی



توضیحات:خواننده محترم ایران خدمت مجدداً تاکید می شود ایران خدمت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد. لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمائید.

یکی از جدیدترین روش‌های جراحی پلاستیک صورت یعنی ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن می باشد. در این روش، با بکارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته جراحی پلاستیک، به شما کمک می‌کند تا صورتی جوان و شاداب داشته باشید.

در این روش از ژل بوتاکس برای افزایش کشش و جمع شدگی پوست استفاده می شود. همان طور که می دانید ژل بوتاکس  برای کاهش چین و چروک‌های صورت و لب استفاده می‌شود، ولی در این روش، از  ژل بوتاکس به همراه نخ‌های پلاسما و کرایو ساب سیژن به صورت ترکیبی برای افزایش کشش پوست استفاده می شود و جوان سازی صورت را چندین برابر می نماید.

نخ‌های پلاسما در ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن به فرد کمک می‌کنند تا پوست شما به شکل بسیارمناسبی کشیده شود، در حالی که کرایو ساب سیژن در ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن کمک می‌کند تا بافت‌های پوست فرد چندین برابر تقویت شده و در نتیجه مدت زمان ماندگاری جوان سازی و شاداب سازی پوست چند برابر روش های قدیمی گردد.

عوارض ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن چیست؟ ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن یک روش جدید و نوین و کاملاً علمی بوده و به دلیل داشتن عوارض کمتر و همچنین زمان بازیافت کمتر در مقایسه با روش‌های سنتی جراحی پلاستیک نخ پلاسما کرایو ساب سیژن، به عنوان یکی از بهترین روش های جوان سازی پوست، توسط تیمی متخصص با بکار گیری آخرین دستگاههای استاندارد در بهارستان اصفهان وجود دارد و  این روش به شما کمک می‌کند تا جوان سازی  و شاداب سازی پوست با ماندگاری طولانی  داشته باشید و به راحتی می‌توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید.، در حال حاضرترزیق ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن در بهارستان اصفهان بسیار محبوب شده است. 

یکی از بهترین پزشکان حوزه پوست و مو اصفهان، به انتخاب کاربران، دکتر رضا حسین پور می باشد، مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور با دارا بودن تجهیزات پزشکی پیشرفته و دارایی از تیم متخصص در زمینه جراحی پوست، لیزر موی زائد و زیبایی شناسی و همچنین ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن به مراجعین محترم خدمات بهداشتی و زیبایی بی نظیری در راستای جوان سازی صورت ارائه می‌دهد.

دکتر رضا حسین پور، یکی از پزشکان برجسته در زمینه جراحی پوست، لیزر موی زائد در بهارسنان اصفهان  است که تجربه و دانش بالایی در این حوزه داشته و  او در مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور، به همراه یک تیم کارشناسانی برجسته در زمینه زیبایی و بهداشت پوست،  خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ژل بوتاکس لیفت با نخ پلاسما کرایو ساب سیژن را نیز ارائه می‌دهد.

یکی از خدمات ارائه شده در مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور، لیزر موی زائد در بهارستان اصفهان است. لیزر موی زائد در بهارستان اصفهان یکی از روش‌های موثر و پایدار برای حذف موهای زائد بدن است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر، موهای زائد را بدون درد و مشکلات پوستی حذف می‌کند. لازم به ذکر است با توجه به حساسیت پوست انسان، حتماً پیشنهاد می گردد توسط تیم متخصص لیزر موی زائد در بهارستان اصفهان را انجام دهید .

در مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور از دستگاه لیزر جهان الکس تیتانیوم که به عنوان یکی از بهترین تکنولوژی‌های پیشرفته لیزر موهای زائد استد. این دستگاه با استفاده از لیزر الکساندرایت و تکنولوژی الکترواپیلاسیون، موهای زائد را از روی پوست حذف می‌کند و این دستگاه با داشتن یک سیستم خنک کننده یکپارچه، احساس درد را در حین درمان به به مراجعه کنندگان مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور به حداقل می‌رساند و باعث راحتی بیشتر برای بیمار می‌شود. طبق اظهار نظرمراجعین،  با استفاده از تکنولوژی تیتانیوم، دستگاه لیزر جهان الکس تیتانیوم قدرت بیشتری در برش موهای ضخیم و سخت دارد. دستگاه لیزر جهان الکس تیتانیوم برای حذف موهای زائد در مناطق مختلف بدن مانند صورت، دست، پا، بغل و بیکینی مناسب است. با استفاده از این دستگاه، چنانچه می خواهید موهای زائد را برای همیشه حذف کنید و پوستی صاف و بدون موهای زائد داشته باشید می توانید به مطب دکتر رضا حسین پور  در بهارستان اصفهان مراجعه نمایید.

علت بکارگیری  از دستگاه لیزر جهان الکس تیتانیوم توسط دکتر رضا حسین پور  در بهارستان اصفهان، دقت و قابلیت کنترل بالا، برای حذف موهای زائد بدون ایجاد خطر برای پوست است. 

لیزر مو  در اصفهان-درمان پوستی  در اصفهان-روش‌های زیبایی پوست  در اصفهان-مراکز زیبایی در اصفهان- بر طرف کردن موهای زائد  در اصفهان- سلامت پوست و مو  در اصفهان- پوست صاف و درخشان  در اصفهان-ژل بوتاکس لیفت  در اصفهان- لیفت صورت  در اصفهان- جوانسازی پوست  در اصفهان- کاهش چین و چروک  در اصفهان- تزریق بوتاکس  در اصفهان- بوتاکس غیرجراحی  در اصفهان- جلوگیری از پیری پوست  در اصفهان- اصلاح کننده پوست  در اصفهان- تقویت پوست  در اصفهان- پوست شفاف و شاداب  در اصفهان- بهترین پزشک پوست و مو اصفهان دکتر رضا حسین پور

آدرس مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور- تلفن مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور- آدرس تلگرام مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور- اینستاگرام مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور- تلفن همراه مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور- آدرس جدید مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور- تلفن جدید مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور

کلینیک پوست و مو خوب در اصفهان - کلینیک پوست و مو خوب در محدوده اصفهان- بهترین کلینیک پوست و مو اصفهان- کلینیک پوست و مو عالی در اصفهان- عالیترین کلینیک پوست و مو در اصفهان

هر گونه کپی برداری از ایران خدمت قانوناً مجاز نمی باشد و علاوه بر پیگیرد قانونی، ما شرعاً راضی نمی باشیم.

نظرات:

رضا حسین پور زواره میگه(17-12-1401):

کیفیت خدمات در حد عالی

رضا حسین پور میگه(01-01-1402):

انجام لیزر مو و بوتاکس چهره و ژل و پلاسما و کرایو و.....

پاسخ - فریبا مطلب زاده(02-01-1402):

دستگاه لیزر الکس تیتانیوم جدید هست و دکتر حسین پور هم بسیار باتجربه هستند و اپراتورها هم خیلی خوش برخورد.همه چی خوب بود

فریبا مطلب زاده میگه(02-01-1402):

دو پکیج فول بادی خودم و دخترم انجام دادیم و بوتاکس هم زدیم بسیار عالی بود دست آقای دکتر حسین پور و اپراتورهای مهربان درد نکند.

فریبا مطلب زاده میگه(02-01-1402):

خود و دخترم دو پکیج فول بادی در این مرکز انجام داده و بوتاکس کامل هم تزریق کردیم کارشان واقعا عالی است

طیبه میگه(10-01-1402):

عالی

پایدار میگه(12-01-1402):

به نظرم عالیه و مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور از نظر بنده نامبر وان

مسعود مطلب زاده میگه(23-01-1402):

بوتاکس انجام دادم فوق العاده عالی بود

پریسا حسین پور میگه(24-01-1402):

دو پکیج لیزر فول انجام دادم که بسبار عالی بود سپاس از دکتر و پرسنل مرکز

عباسی میگه(26-01-1402):

خیلی راضیم مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور خیلی مشاوره خوبی هم دادند ممنون

سعیدی میگه(16-02-1402):

مرسی مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور کاملاً مطابق سلیقه ام بود

ثاقب میگه(23-02-1402):

با انصاف بودند مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور از خدماتشون راضی بودم

رضاحسینی میگه(08-03-1402):

عالی عالی بی نظیر

رضاحسینی میگه(08-03-1402):

عالی بی نظیر

فاطمه میگه(10-03-1402):

عاالی و با دقت و با حوصله زیاد.همراه با توضیحات فراوان

ملکی میگه(24-03-1402):

عالیه عالی مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور بی نظیر

پایدار میگه(30-04-1402):

. مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور در یه کلام عالی

صالحی میگه(26-05-1402):

عالی بود، خدا برکت بده بهش

کریمان میگه(06-07-1402):

ممنون

حیدری میگه(13-08-1402):

خوبه خوب

سپهری میگه(04-11-1402):

واقعا ممنونم

رحمانی میگه(17-12-1402):

بسیار تخصص و تجربه بالایی دارند سپاس

رحمانی میگه(17-12-1402):

بسیار تخصص و تجربه بالایی دارند سپاس

زنوزی میگه(12-02-1403):

خیلی عالیی بود.

حسین حلاج میگه(14-02-1403):

عالی از همه نظر

حسین حلاج میگه(14-02-1403):

عالی باتجربه مهربان مشاوره و کار بی نطیر

رضوان میگه(04-04-1403):

رفتار دوستانه اپراتور لیزر دقت و زمان کافی

دیدگاه خود را وارد کنید.

به سایت ایران خدمت خوش آمدید


ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد، لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمائید .


آیا قبلاً از خدمات

مطب پوست مو زیبائی و لیزر موی زائد دکتر رضا حسین پور

استفاده نموده اید؟

ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله و خدمات ارائه شده ندارد.

بامعالعه راهنمای امن راحتر خدمات را بیابید.