گروه معماری 3 بعدی

نام مدیر: مهندس مهران بدریان

دسته بندی: شرکت مهندسی معماری

آدرس اینستاگرام:

آدرس تلگرام:

آدرس: اصفهان-بهارستان-اصفهان بهارستان خیابان فروردین غربی حدفاصل چهارراه ایثار و فرزانگان -گروه معماری 3 بعدی

تلفن همراه: 09135700065

تلفن ثابت: 03136827284

تعداد بازدید:5419

اشتراک گذاری در تلگرام

اشتراک گذاری در واتس اپ


موقعیت جغرافیایی



توضیحات:خواننده محترم ایران خدمت مجدداً تاکید می شود ایران خدمت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد. لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمائید.

بررسی تخصصی گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

 

گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان، به عنوان یکی از معروف ترین گروه های حوزه معماری در منطقه اصفهان شناخته می‌شود. این گروه با مدیریت مهندس مهران بدریان در حال فعالیت بوده  و بیش از ده سال تجربه حضور در حوزه معماری را داراست. گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان  با مدیریت مهندس مهران بدریان سوابق ارزشمندی در طراحی و اجرا داشته و به عنوان یکی از بهترین طراحان جهت طراحی و اجرای پروژه‌های معماری در اصفهان شناخته می‌شود.

طرح های اختصاصی برای مشتریان

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان، ارائه تمامی خدمات به صورت اختصاصی برای مشتریان است. هر طراحی و اجرای پروژه به گونه‌ای انجام می‌شود که به نیازها و ترجیحات مشتریان پاسخ دهد. این معنا دارد که هر پروژه بصورت یکتا و بدون استفاده از الگوها کلیشه ای  طراحی می‌شود.

خدمات ارائه شده توسط گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان مجموعه‌ای گسترده از خدمات معماری را ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:

1. بازسازی و نوسازی ساختمان گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها تجربه بسیاری دارد. این خدمات به معنای بهبود و تجدید حیات ساختمان‌های قدیمی و یا ساختمان‌های جدید با افکار نوین معماری می‌باشد.

2. طراحی داخلی گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

طراحی داخلی یکی از اصولی‌ترین عوامل در زیبایی و کارایی یک فضاست. گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان با بهره‌گیری از متخصصین طراحی داخلی به طراحی فضاهای داخلی منحصر به فرد می‌پردازد.

3. طراحی باغ ویلا توسط گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

چنانچه به دنبال طراحی یک باغ زیبا برای ویلا یا محل اقامتی خود هستید  گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان تجربه بسیار زیادی در طراحی باغ ویلا را داشته و آنها را به شما ارائه می‌دهد تا شما بتوانید پس از انتخاب، از فضایی طبیعی و دلپذیر برای استراحت لذت ببرید.

4. طراحی پلان توسط گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

طراحی پلان یکی از مراحل اساسی در هر پروژه معماری است. گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان با توجه به نیازها و اهداف پروژه، پلان‌های مناسب را طراحی می‌کند.

5. اجرا ساختمان گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

پس از طراحی، مرحله اجرا بسیار حیاتی است. گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان تجربه بسیاری در اجرای پروژه‌های معماری دارد و اطمینان می‌دهد که پروژه به درستی اجرا می‌شود.

6. اجرامحوطه وباغ ویلا گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

اجرامحوطه وباغ ویلا نیز جزء خدمات ارائه شده توسط گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان می‌باشد. از طراحی فضاهای باز گرفته تا نصب نورپردازی و ایجاد فضاهای زیبا در محیط باز، همه با دقت و حرفه‌ای انجام می‌شود.

7. فروش متریال و محصولات دکوراسیون داخلی

گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان انواع متریال و محصولات دکوراسیون داخلی را نیز به شما عرضه می‌کند. از کاغذ دیواری گرفته تا کابینت، نورپردازی، کفپوش، پارکت، بین کابینتی، چمن مصنوعی و ابزارهای دکوراتیو، همه این موارد در دسترس شما هستند.

آیدی‌های تماس

برای ارتباط با گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از آیدی اینستاگرام و  یا لینک تلگرام  استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شماره تماس 09135700065 یا 03136827284 تماس حاصل نمایید.

 

گروه معماری 3 بعدی بیش از 10 سال سابقه حضور در حوزه معماری داشته و از بهترین طراحان جهت طراحی و اجرا بهرمند می باشد.

کلیه طراحی بصورت اختصاصی برای مشتری انجام می گردد و پس از تائید مشتری به مرحله اجرا گذاشته می شود.

گروه معماری 3 بعدی انجام کلیه عملیات ساختمانی اعم از بازسازی و نوسازی ساختمان،طراحی(طراحی داخلی،طراحی باغ ویلا،طراحی پلان و...) و اجرا ساختمان اجرامحوطه وباغ ویلا فروش متریال و محصولات دکوراسیون داخلی ( کاغذ دیواری،کناف،کابینت،نورپردازی،کفپوش،پارکت،بین کابینتی،چمن مصنوعی،ابزارهای دکوراتیو(نبشی ثابت،قرنیز،تسمه و...)و... آیدی اینستاگرام: 3d.design.badriyan لینک تلگرام: telegram.me/mehranbadriyan_3d تلفن تماس: 09135700065 03136827284

پرسش‌های متداول

پرسش 1: آیا گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان تجربه در طراحی و اجرای پروژه‌های معماری دارد؟

بله، گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان بیش از ده سال سابقه در حوزه معماری دارد و به عنوان یکی از بهترین طراحان در این زمینه شناخته می‌شود.

پرسش 2: آیا طراحی‌های این گروه معماری به مشتریان خود اختصاصی هستند؟

بله، گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان تمامی طراحی‌ها را بر اساس نیازها و ترجیحات مشتریان انجام می‌دهد و هر پروژه را به صورت اختصاصی طراحی می‌کند.

پرسش 3: چگونه می‌توان با گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان تماس بگیرم؟

 

ساعت کاری  گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان

گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان در روزهای هفته از شنبه تا پنج‌شنبه در دو نوبت کاری فعالیت دارد. ساعت کاری آنها به شرح زیر است:

روزهای هفته

شنبه تا پنج‌شنبه

ساعت کاری

نوبت صبح: 9:30 - 13

نوبت عصر: 17 - 23:30

ساعت کاری گروه معماری سه بعدی

روزهای هفتهساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه9:30-13 ----17-23:30

 

 

 

 

گروه معماری 3 بعدی در بهارستان اصفهان با تجربه و تخصص بالا، آماده است تا به شما در تمامی مراحل پروژه معماری کمک کند. با اختصاصی کردن هر پروژه، این گروه معماری به شما فرصتی منحصر به فرد برای داشتن یک فضای خاص و زیبا ارائه می‌دهد. با ارتباط با آنها می‌توانید رویاهای معماری خود را به واقعیت تبدیل کنید.

آدرس گروه معماری 3 بعدی- تلفن گروه معماری 3 بعدی- آدرس تلگرام گروه معماری 3 بعدی- اینستاگرام گروه معماری 3 بعدی- تلفن همراه گروه معماری 3 بعدی- آدرس جدید گروه معماری 3 بعدی- تلفن جدید گروه معماری 3 بعدی

شرکت مهندسی معماری خوب در اصفهان - شرکت مهندسی معماری خوب در محدوده اصفهان- بهترین شرکت مهندسی معماری اصفهان- شرکت مهندسی معماری عالی در اصفهان- عالیترین شرکت مهندسی معماری در اصفهان

هر گونه کپی برداری از ایران خدمت قانوناً مجاز نمی باشد و علاوه بر پیگیرد قانونی، ما شرعاً راضی نمی باشیم.

نظرات:

خردمند میگه(05-02-1401):

به تازگی کار بازسازی منزلمون بهش سپردیم و آخرای کار هست تا الان فوق العاده راضی بود تیم حرفه ای و عالی

ممتازی میگه(05-02-1401):

کار بازسازی انجام دادیم و فوق العاده راضی بودیم کاربلد بااخلاق و حرفه ای داشتم دنبال کابینت کار میگشتم خوشحال شدم که باز پیج مهندس بدریان را دیدم

بهنام میگه(05-02-1401):

واقعا کارشون خیلی عالیه منظم دقیق خوش برخورد متعهد به مشتری هستند و واقعا اکیپ و پرسنل خوب و درجه یکی دارن ما که تمام صفر تا صد خونمونا سپردیم بهشون برامون انجام دادن از طراحی و کاغذ دیواری کابینت رنگ و نقاشی نورپردازی و...واقعا خوش سلیقه بودن و ایدهای مهندسی شده انجام دادن حتما پیشنهاد میکنم بدون استرس با خیال راحت کارتونا بهشون بسپارید.

سهیل میگه(18-06-1401):

عالی در خدمات و منظم و دقیق پرسنل بی نظیر و با اخلاق متعهد در زمینه کاری و خدمات خیلی عالی دارن ما کلید خونمونا تحویل دادیم اماده شده تو کمترین زمان بازسازی خونمونا انجام دادن .جناب مهندس بدریان هرجا هستید موفق باشید.

سعیدی میگه(05-10-1401):

واقعاً از خدمات گروه معماری 3 بعدی راضی هستم

ایمانی میگه(11-10-1401):

خدا امواتشان را بیامرزد گروه معماری 3 بعدی در شهر ما بی نظیره

طاهری میگه(17-10-1401):

گروه معماری 3 بعدی عالی هست

صالحی میگه(02-11-1401):

فقط می تونم بگم گروه معماری 3 بعدی بی نظیرید لطفا همین طور به سطح کیفیتتون ادامه بدید

دانشی کهن میگه(12-11-1401):

سپاس فراوارن گروه معماری 3 بعدی با تشکر دانشی کهن

زند میگه(01-12-1401):

همیشه از خدمات گروه معماری 3 بعدی راضی بودیم

رضا میگه(13-08-1402):

عالیییی

حیدری میگه(13-08-1402):

خوبه خوب

سالاری میگه(20-09-1402):

من که خیلی راضی بودم، خدا خیرتون بده

نوریان میگه(22-09-1402):

عالی،ممنون

سپهری میگه(02-11-1402):

واقعا ممنونم

دیدگاه خود را وارد کنید.

به سایت ایران خدمت خوش آمدید


ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد، لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمائید .


آیا قبلاً از خدمات

گروه معماری 3 بعدی

استفاده نموده اید؟

ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله و خدمات ارائه شده ندارد.

بامعالعه راهنمای امن راحتر خدمات را بیابید.